torsdag 1 januari 2009

Älskar loppisar












...och för mej är det nog omöjligt att gå ifrån en loppis utan ett "fynd";-)... A blir galen på mej snart och alla "gamla" saker jag bara måste köpa. Snart bor vi på en loppis...fniss. Men jag kan ju inte låta bli när man snubblar över den sötaste lilla bricka i teak med salt och peppar eller lilla tidningsbordet som trots skavanker bara är så fint eller lilla kannan "Pick nick" som kommer bli perfekt att servera saft ur till sommaren. Jag är nog lite "loppoholic"....;-)

4 kommentarer:

Casa Loda sa...

Jättefina saker du hittat!
Hälsningar
Annika

reykjavik fragments sa...

Gillar din blogg och har länkat hit. Du får säga till om du vill bli avlänkad ;-)
Jag gillar också loppisar men här de ofta ganska dyra.

syster doris sa...

Puss o kram vilken snajsig blogg!
Lever också loppisliv!

Vitfärg och Kompost sa...

Hej
Vilken trevlig blogg du har, 50-60 tals prylar som jag oxå gillar! Vill se mera! Visst är det härligt med loppisar, man blir så lycklig då man hittar ngt riktigt fynd!
/Katarina