måndag 16 februari 2009

Hokus Pokus!

...önska det var bara att säga så var min garderob klar. Tanken är att vi ska slå igen en dörr från hallen och öppna en annan från vårt sovrum in i min blivande garderob. Det låter ju hur enkelt som helst...men med en man som jobbar borta i veckorna så bli ju helgerna såååååå korta och fylls med allt man tar igen från veckorna. Ja ni förstår. Tänk om man bara kunde köpa sig lite tid... I mitt huvud finns i alla fall en plan för hur mitt "dressing room" ska se ut. Vad tycks om tapeten?

3 kommentarer:

reykjavik fragments sa...

Häftig tapet verkligen! Känner igen det där. Hos oss är det jag som jobbar borta varannan helg och på veckorna jobbar vi i skift till tio på kvällen eftersom vi inte har dagisplats. Jag hoppas att bloggen kan medverka till att man tar sig tid. Det är ju svårare att slingra sig ur när man skrivit ner sina planer på internet :-) Vi kan ju se vem som blir färdig först ;-) Hade tänkt att jag skulle göra om min walk in closet till sovalkov.

emmalill sa...

Åh jag skulle oxå vilja ha en mysig gaderob spm ser ut sådär. Samma här tiden räker inte till, till allt:)

Jätte fin blogg du har

emmalill

Jes/Vita villa vila sa...

Hejsan,

Alltid lika kul att kika in på din härligt sprudlande blogg!

Jes